لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
تاکید پیرلو به بازی هوشمندانه و با حوصله برابر پورتو

تاکید پیرلو به بازی هوشمندانه و با حوصله برابر پورتو

بانوی پیر این هفته در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف پورتوی پرتغال می رود. اندره آ پیرلو، سرمربی بیانکونری در کنفرانس خبری این دیدار حاضر شد و به مسائل مربوط به این بازی پرداخت.

 

همان طور که جورجو نیز به این مسئله اشاره کرده منتظر یک بازی پیچیده و سخت هستیم، پورتو تیمی ست که به خوبی در کارهای دفاعی حاضر میشود و در رقابت های اروپایی نیز از دروازه خود به خوبی محافظت کرده اند و در این امر بسیار خوب ظاهر میشوند. کمی مانند روش آتلتیکو بازی می کنند، در بسته نگاه داشتن و حفظ شرایط دفاعی خوب ظاهر میشوند و از دفاع چند لایه بهره می برند. در دیدار برابر انها باید صبر و حوصله زیادی داشت. بازیکنان باهوش و خوش تکنیکی دارند که از قدرت فیزیکی خوبی برخوردارند.

 

اما یوونتوس

 

همیشه رقابت های لیگ قهرمانان از ویژگی و حساسیت خاصی برخوردار است. در این رقابت ها زیاد بازی کردم و برای سال های زیادی در آن حضور داشتم و اختلاف آن را با بازی های لیگ می دانم. در این رقابت ها همه می خواهند برنده باشند. اما همه چیز به شما و شرایط تان بستگی دارد و امادگی شما برای رقابت برابر حریفان به ویژه که در حال حاضر بازی ها بسیار فشرده برگزار میشود. مهم این است که باید با ذهنی آزاد به راهی این مسابقات شد، این مسئله مهمی ست. باید برای 180 دقیقه بازی کاملا اماده بود. ما و سایر تیم ها همگی از یک شرایط برخورداریم و در یک سطح هستیم. هر چند که برخی از انها مزیت بیشتری دارند اما زمانی که به این مرحله صعود کردی می دانیم که همگی یک رویا داریم و ان پیش روی و رفتن تا مرحله نهایی این رقابت هاست.

 

اهداف یووه

 

ما فصل ها را با برنامه ریزی و هدف گذاری شروع می کنیم. اهداف مشخص هستند. قهرمانی سوپرکوپا موثر شد و حال هم در لیگ قهرمانان در این مرحله هستیم و در سری آ نیز جایگاه خوبی داریم. ما تنها به یک هدف فکر نمی کنیم ما مشترکا به هدف واحدی تمرکز داریم و در حال حاضر نیز برای تمام این اهداف در حال تلاش هستیم و در مسیر درستی هستیم و سعی می کنیم که به هدفی که مهم تر هست توجه داشته باشیم. در دیدار برابر ناپولی تنها نتیجه خوب نبود اما شرایط و بازی تیم مان خوب بود، ما نگران نیستیم و به بقیه مسابقه ها توجه داریم.

 

رویا و خواسته

 

خب رسیدن به این مرحله از لیگ قهرمانان مهم بود، از ابتدای فصل به ان فکر کردیم و حالا اینجا هستیم. همه در ارزو و خواسته پیروزی هستند و مهم این است که به آن باور داشته باشیم. می دانیم که چطور می توانیم تا انتها پیش رویم.

 

تفاوت ها

 

در خصوص این بازی و تفاوت ها باید بگویم که سطح لیگ ما با انها (پورتو) متفاوت است، تیم پورتو نیز بازی متفاوتی نسبت به ما دارد. انها در لیگ خود تهاجمی تر بازی می کنند اما در لیگ قهرمانان بازی های تدافعی تری ارائه کردند درست مانند اتلتیکوی سیمونه. واقعا باید بگویم که در دفاع عالی هستند اما ما تلاش می کنیم که بازی خود را داشته باشیم و برنامه های خود را پیش ببریم.

 

بازیکنان

 

مهره هایی که توان در دسترس بودند را برای این بازی انتخاب کردم. بونوچی در دسترس نیست؛ در طول هفته خیلی خوب نبود و مشکلی دیگری نیز داشت، اما رمزی می تواند همراه ما باشد، دیبالا با ما سفر خواهد کرد اما اینکه توان بازی کردند را دارد یا خیر را هنوز نمی دانم اما انگیزه بالایی برای همراهی ما داشت. در این فصل نسبت به گذشته گل های بسیار کم تری زده و هم ما و هم خودش منتظر گل های او هستیم. امیدواریم که مشکل زانوی او زودتر کامل برطرف شود و او به کیفیت بازی خود برگردد.

 

رونالدو

 

به خانه اش برمی گردد، به پرتغال. هنوز انگیزه های زیادی برای گلزنی دارد، برای او این بازی مهم و پرهیجان خواهد بود و مطمئنا می خواهد نشان دهد که چه بازیکن بزرگی در لیگ قهرمانان است. برگشت به کشورش برای او انگیزه بالا و غرور لازم را می دهد.

 

موراتا

 

مطمئنا در لحظات و شرایط عالی فصل خود نیست اما او را به خوبی میشناسیم و می دانیم چه بازیکنی ست. از نظر فیزیکی در بهترین فرم خود نیست، خیلی بازی کرده و بعد از اسیب دیدگی و تبی که داشت کمی از این لحظات افت داشته اما حالا حالش بهتر است و می خواهد گلزنی کند. زمانی که به ثمر رساندن گل از مهاجمی دور میشود می تواند ان بازیکن را از نظر روحی با مشکل روبرو کند. او نیز بسیار احساسی و حساس است ما به او ایمان داریم و می دانیم بازیکن بزرگی ست و می دانیم که به شرایط ایده ال اش باز خواهد گشت.

 

لیگ قهرمانان از جایگاه مربی

 

لیگ قهرمانان هیمشه حسایست ویژه ای داشته حتی کسی که در آن بازی نکرده این را می داند. زمانی که به مرحله یک هشتم نهایی می رسید حس و ادرنالین خاص این لحظات را حس می کنید. می خواستم در زمین باشم و به پسرها کمک کنم اما انها خیلی بهتر از من هستند. می دانیم که لحظات مناسب و درستی برای پیشروی ست. هر چند بازی فردا تعیین کننده نیست اما لازم است که بسیار حساب شده بازی کنیم. ما اماده این بازی هستیم. ما از نظر ذهنی اماده این بازی هستیم. هفته گذشته بازی دیگری داشتیم و برنامه ریزی کردیم. هر بازی شرایط خود را دارد و هر اتفاقی ممکن است روی دهد. رقیب بازیکنان مهم و موثری در خط حمله و دفاع دارد. در مورد انها به خوبی مطالعه کردیم. روش های متفاوت و زیادی دارند و می توانند به شیوه های متفاوتی بازی کنند. بازیکن خاصی در یک نقطه ندارند یک تیم هستند و بازی تیمی خوبی دارند بنابر این باید مراقب باشیم. همان طور که گفتم کم گل می خورند و در شروع مجدد بسیار خوب هستند، بازیکنان باتجربه ای دارند که از کیفیت خوبی نیز برخوردارند با دقت و حوصله بازی خواهیم کرد، با ارامش باید یک بازی هوشمندانه داشته باشیم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: